Неділя, 25.02.2018
Гірницьке професійно-технічне училище
Пошук
Меню сайту
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Інтегрований відкритий урок в Гірницькому професійно-технічному училищі

В Гірницькому професійно-технічному училищі згідно плану роботи методичної комісії викладачів спецдисциплін було проведено відкритий інтегрований урок з предметів «Сільськогосподарські машини», «Українська мова та виробниче навчання» за професією: «Тракторист-машиніст сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва, слюсар з ремонту сільськогосподарських машин та устаткування, водій автотранспортних засобів «категорії «С»».

Тема уроку: «Огляд сучасних конструкцій культиваторів.

Підготовка культиватора до роботи та основні технологічні регулювання.

Професійна лексика (складні випадки вживання професійної лексики).»

Мета уроку: Систематизація та узагальнення нових знань, умінь та навичок за темою; вивчення призначення та будови сучасних конструкцій культиваторів, активізація пізнавальної діяльності учнів;

удосконалення правописної грамотності та вживання професійних термінів.

Урок проводили: викладач спецдисциплін вищої категорії Довгоброд Л.В., викладач української мови Богодарова О.С., майстер в/н Сосновик Л.С.

Урок був цікавим та насиченим, структура уроку відповідала його типу, спостерігався логічний зв'язок між етапами. Викладачами були підібрані раціональні різноманітні форми і методи навчання.

Так, на організаційному етапі, вміло були поєднані епіграф до уроку та пароль уроку. На етапі актуалізації та корекції опорних знань учнів були використані інтерактивні вправи різної складності: «Мозковий штурм», «Анаграма», робота з «Коротким словником професійних термінів». Викладач української мови Богодарова О.С. за допомогою вправ та завдань, що мали професійну спрямованість продемонструвала необхідність знання учням професійної лексики та термінології.

На етапі уроку узагальнення навчального матеріалу, окремих понять та термінів викладач спецдисциплін Довгоброд Л.В. використовувала презентацію та відеоролики «Сучасні конструкції культиваторів».

Особливу цікавість учні проявили при розв’язанні завдань: вправа-тренінг «Їжак», «Асоціація», «Метаграма».

Майстром виробничого навчання в ході уроку використовувались різні прийоми: робота учнів з карточками, технологічне регулювання, створювалися проблемні виробничі ситуації, які вирішували учні.

Мета уроку, за твердженням присутніх колег, була досягнута, завдяки грамотному і доступному поясненню цікавій мотивації, постійному зворотному зв’язку, зосереджені учнів на поєднанні багатьох методів навчання. Використання інтерактивних вправ активізує розумову діяльність учнів.

Вхід на сайт
Ми на Facebook
Нормативно-правова база
Copyright MyCorp © 2018
Конструктор сайтів - uCoz